ဒဏ္ရာေတြနဲ႔အတူတူ ျပန္လည္ေမွ်ာ္လင့္မိျခင္း

on Friday 12 April 2013
ေမာင္ေရ
လက္ခ်ဳိးမေရထားလဲ
တစ္ရြက္ၿပီးတစ္ရြက္ တျဖဳတ္ျဖဳတ္ေၾကြလာတဲ့ ရက္စြဲေတြၾကားထဲ
တန္ခူးေလရဲ႕ ေႏြဦးအလြမ္းကို
ရင္နာနာနဲ႔တဖန္ျပန္ၿပီး ခံစားေနရျပန္ၿပီ။


ေမာင္မွတ္မိမလား
ရိုးေျမက်ေပါင္းဖို႔ စာလံုးေတြအတူတူ ခ်ေရးဖူးတာေတြေလ
အခုေတာ့
ေ၀းေ၀းကိုလြင့္ထြက္သြားခဲ့တဲ့
ေမာင္ရဲ႕ သစၥာတရား၀ါက်ေတြကို
ကၽြန္မဘယ္လိုမွ ျပန္လည္မသိမ္းပိုက္ႏိုင္ပါလားကြယ္။


ေမာင့္အေပၚ ဘယ္ေတာ့မွ အျပစ္မျမင္ရက္လဲ
ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ႏွိပ္စက္လို႔မ၀ေသးဘူး
ေမာင္ရယ္
က်န္ေနခဲ့သူကၽြန္မက အခုအခ်ိန္ထိ မရင့္က်က္ေသးပဲ
အခ်စ္ဆိုတာကို မကိုးကြယ္ပဲ မေနႏိုင္ေသးတာ
ေမာင္သိရဲ႕လား။


ကၽြန္မ မမွားလဲ ေမာင့္အေပၚ ထပ္ခါထပ္ခါေတာင္းပန္တတ္တဲ့
ေမာင့္အေပၚ မ်က္စိမွိတ္နားလည္ေပးတတ္တဲ့ကၽြန္မက
ခပ္တံုးတံုးမိန္းမတစ္ေယာက္တဲ့လား
အရမ္းသ၀န္တိုမွ အခ်စ္လို႔သတ္မွတ္မွာလားေမာင္ရယ္။


ေျပာပိုင္ခြင့္မေပးထားလဲ 
ေမာင္ျပန္လာပါလားလို႔ ကၽြန္မေျပာခ်င္လိုက္တာ
ေမာင္လက္ျပခဲ့ေပမဲ့
ကၽြန္မဘက္က ျပန္လာမလားလို႔ထင္ေနခဲ့တာ
အခုဆို
ႏွစ္ပတ္လည္ေႏြပါတီေရာက္လာျပန္ၿပီ
ေမာင္အခုထိ ကိုယ္ေယာင္ေဖ်ာက္ေကာင္းတုန္းပဲေနာ္။


ေမာင္ေရ
ကၽြန္မရဲ႕အလြမ္းေတြေၾကာင့္ ေမာင့္ကို တစ္ခါထပ္ၿပီး ေတာင္းပန္လိုက္ဦးမယ္
တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ ေမာင္
ေမာင္ပ်ံသန္းလို႔၀ရင္ 
ကၽြန္မအရိပ္ထဲျပန္နားခိုလွည့္ပါ
အခုအခ်ိန္မွာ
ကၽြန္မက ေႏြသစ္ပင္ျဖစ္ေနေပမဲ့
ေမာင့္အတြက္ဆုိ
ကၽြန္မက ပံုစံခ်က္ခ်င္းေျပာင္းလဲၿပီး
ေအးျမမႈ၊ ေႏြးေထြးမႈေတြကိုျပန္လည္ထုတ္ေပးမွာပါ
ရင္ထဲကဒဏ္ရာေတြအတြက္ ေဗြမယူပဲနဲ႔ေပါ့။။။။။

5 comments:

ညီလင္းႏိူင္ said...

ကဗ်ာထဲမွာ နာက်င္ လြမ္းေမာ ဆြတ္ပ်ံ႕ ေႀကကြဲ စရာေတြ

အမ်ားႀကီးေတြ႕ခဲ႔တယ္။

အရာရာ အဆင္ေၿပပါေစ ညီမေလး။

ရင္ခုန္ရသူ said...

ခံစားခ်က္ေလးေတြ သီထားတယ္ထင္ပါေပ့ေနာ္
ေကာင္းလွတဲ့ ကဗ်ာေလးပါ
ေပ်ာ္ရႊင္မွ ုေတြပိုင္ဆိုင္ရပါေစေေနာ္

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ဒဏ္ရာေတြနဲ႔တူတူေရာက္ခဲ႔တယ္

မိုးညခ်မ္း said...

“ေမာင္ျပန္လာပါလားလို႔ ကၽြန္မေျပာခ်င္လိုက္တာ
ေမာင္လက္ျပခဲ့ေပမဲ့
ကၽြန္မဘက္က ျပန္လာမလားလို႔ထင္ေနခဲ့တာ
အခုဆို
ႏွစ္ပတ္လည္ေႏြပါတီေရာက္လာျပန္ၿပီ
ေမာင္အခုထိ ကိုယ္ေယာင္ေဖ်ာက္ေကာင္းတုန္းပဲေနာ္။” ... မိုးညရဲ႕ ရင္ထဲကိုလွမ္းျမင္လိုက္လို႕မ်ားလား မသိဘူး ... ကဗ်ာနဲ႕ မိုးညခံစားခ်က္နဲ႕ေတာ့ ကြက္တိပဲ မမေရ ... :)

Yoemyaykya said...

ကဲကဲညီမေလး အစ္မနာမည္ေလး(ရိုးေၿမက်) ယူသံုးသြားတယ္။ ဖိုင္းေကာင္းရမယ္။ ႏွင္းဆီေရ မေတြ႕တာႀကာပီေနာ္။ သတိရေနပါတယ္ ညီမေလးေရ

Post a Comment